Polityka opinii

Zarówno za pośrednictwem wizytówki Google jak i w mediach społecznościowych można się uzewnętrznić, ocenić, coś tam napisać o świadczonych przeze mnie usługach, czyli zostawić opinię.

Oceniasz/zostawiasz opinię:
Aleksandrze Sobieszek prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą: Fotografia Dodatkowym
Okiem Aleksandra Sobieszek ul. Jana III Sobieskiego 296/15, 42-580 Wojkowice, NIP: 6252472919,
REGON: 529509553, e-mail: dodatkowymokiem@gmail.com, tel. kontaktowy: 720412490.

 

Zachęcam do zapoznania się z poniższymi informacjami.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE, czyli po co ten dokument i do kogo jest kierowany

Niniejsza Polityka Opinii została opracowana po to by było jasne i transparentne na jakich zasadach następuje weryfikacja, dodawanie i publikowanie przeze mnie opinii, które zazwyczaj czytasz i niekiedy wpływają na Twój proces decyzyjny w kwestii wyboru świadczonych usług.


Dokument jest kierowany do Użytkowników, Klientów, przyszłych Klientów, którzy są na etapie podejmowania decyzji o skorzystaniu z moich usług czy oferowanych produktów.


Właściciel serwisu wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Serwisem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych:
Aleksandra Sobieszek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Fotografia Dodatkowym Okiem Aleksandra Sobieszek, ul. Jana III Sobieskiego 296/15, 42-580 Wojkowice, NIP: 6252472919, REGON: 529509553, e-mail: dodatkowymokiem@gmail.com, tel. kontaktowy: 720412490


Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Użytkownika do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Właścicielem serwisu. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.

2. SŁOWNICZEK, czyli co znaczy co

  1. Właściciel serwisu – czyli ja, Aleksandra Sobieszek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Fotografia Dodatkowym Okiem Aleksandra Sobieszek, ul. Jana III Sobieskiego 296/15, 42-580 Wojkowice, NIP: 6252472919, REGON: 529509553, e-mail: dodatkowymokiem@gmail.com, tel. kontaktowy: 720412490
  2. Serwis – czyli moja strona internetowa – https://dodatkowymokiem.pl/
  3. Klient – czyli Ty, osoba fizyczna będąca konsumentem, dokonującą z przedsiębiorcą (w tym przypadku ze mną) czynności prawnej (np. skorzystała z świadczonych przeze mnie usług), która nie jest związana bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby
    (art. 22(1) Kodeksu Cywilnego), lub też podjęła czynności w celu skorzystania z moich usług;
  4. Usługa – usługa oferowana przez Właściciela (mnie);
  5. Opinia – subiektywny osąd, punkt widzenia wyrażony przez Klient o świadczonych usługach przez Właściciela serwisu (czyli mnie), publikowana przez Właściciela serwisu (czyli mnie), na Stronie Internetowej, bądź publikowana na Portalach społecznościowych, wizytówce Google lub pozostawione bądź udostępnione przez Klientów/Użytkowników, za pomocą funkcjonalności powyższych serwisów;
  6. Portale Społecznościowe – moje profile na platformie Instagram: @fotografia.dodatkowym.okiem lub Facebook – fanpage pod nazwą: Fotografia Dodatkowym Okiem;
  7. Wizytówka Google – narzędzie Google, służące do prezentacji podstawowych informacji na temat firmy. W zależności od typu prowadzonego biznesu może opisywać np. godziny jej funkcjonowania, podawać dane czy też adres strony, jak również za jej pośrednictwem Klienci i Użytkownicy mogą umieszczać opinię na temat produktów i usług świadczonych przez Właściciela serwisu (czyli mnie);
  8. Użytkownik – to osoba fizyczna, która jest konsumentem, odwiedzająca Stronę Internetową lub Portale Społecznościowe lub zamieszczająca opinię w Wizytówce Google;
  9. Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, które nakładają obowiązek weryfikowania opinii udostępnianych publicznie;
  10. Polityka Opinii – niniejszy dokument

3. WYTYCZNE DOTYCZĄCE PUBLIKOWANIA OPINII, czyli jak publikuję opinie

  1. Opinie wystawiane przez Klientów, Użytkowników o świadczonych przeze mnie usługach są udostępniane publiczne.
  2. Klienci, Użytkownicy wyrażają swoje opinie o świadczonych przeze mnie usługach za pomocą mediów społecznościowych, np. pisząc komentarz pod postem lub bezpośrednio w wiadomości prywatnej, jak również wysyłając wiadomość SMS, e-miał lub poprzez zamieszczenie komentarza za pośrednictwem wizytówki Google.
  3. Opinie publikowane za pośrednictwem mediów społecznościowych czy wizytówki Google są zamieszczane bezpośrednio przez Klientów czy Użytkowników.
  4. Opinie zamieszczane w mediach społecznościowych czy za pośrednictwem wizytówki Google,
    są przeze mnie udostępniane na mojej stronie internetowej https://dodatkowymokiem.pl/, co jest poprzedzone zgodą Klienta czy Użytkownika.
  5. Publikowane Opinie są przeze mnie weryfikowane pod kątem ich zgodności z niniejszą Polityką Opinii oraz czy pochodzą od Klientów, Użytkowników, którzy skorzystali z moich usług, otrzymali bez konieczności uiszczenia opłaty usługę, otrzymali usługę na podstawie umowy np. barteru.
  6. Publikowane opinie nie są sponsorowane ani opłacane.

4. WERYFIKACJA OPINII, takich kategorycznie nie publikuję

1. Nie publikuję opinii, które w swej treści:
a) są sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa,
b) naruszają, ograniczają prawa lub godność osób trzecich,
c) są nieprawdziwe lub zawierają nieprawdziwe fakty bądź informacje,
d) wprowadzają w błąd,
e) naruszają dobre obyczaje, zawierają wulgaryzmy i określenia uważane powszechnie za obelżywe oraz treści nieprzyzwoite
f) obrażają uczucia religijne;
g) nawołują do nienawiści, ksenofobii, przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt,
h) propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
i) nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść;
j) znieważają grupę ludności albo poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości;

k) zawierają treści o charakterze szowinistycznym i mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej;
l) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę trzecią;
m) nawołują do zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takie zachowania;
n) zawierają treści o charakterze seksualnym, pornograficznym,
o) zawierają znaki towarowe, informacje poufne, naruszają prawa własności intelektualnej, tajemnicę przedsiębiorstwa, tajemnicę przedsiębiorcy,
p) naruszają ochronę danych osobowych osób trzecich;
q) nie dotyczą oferowanych przeze mnie usług;
r) zawierają odesłania do innych stron www, zawierają załączniki nieznanego pochodzenia, reklamy i materiały promocyjne
s) opinie, które orzeczeniem sądu bądź decyzją innych organów państwowych winny zostać usunięte;
t) są sprzeczne z postanowieniami niniejszej polityki, regulaminów Mediów Społecznościowych, Serwisu Google.


2. Opinie są udostępniane, publikowane w takiej formie jakiej zostały stworzone przez Klienta, Użytkownika. Nie zmieniam ich treści, nie skracam, nie wycinam, nie dodaję treści.


3. Nie odpowiadam za treść i formę wystawionej opinii, w tym również za jakiekolwiek szkody, które mogłyby wyrządzić osobom trzecim. Oczywiście opnie są na bieżąco weryfikowane i w przypadku ich sprzeczności z postanowieniami niniejszej polityki usuwane, jednak wszelkie roszczenia winny zostać kierowane do Klientów i Użytkowników – autorów tych opinii

5. PROCEDURA WERYFIKOWANIA OPINII, jak sprawdzam czy opinia jest „ok”

  1. W pierwszej kolejności weryfikuję, czy zamieszczona opinia została umieszczona przez Klienta, Użytkownika, który skorzystał z moich usług. W tym celu sprawdzam dane takiej osoby – imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
  2. W przypadku, gdy opinia pochodzi od Klienta, Użytkownika, który korzystał z moich usług – opinia zostaje w takiej formie jakiej została umieszczona.
  3. W przypadku, gdy mimo weryfikacji mam wątpliwości, czy opinia została umieszczona przez Klienta, Użytkownika, który skorzystał z moich usług, kontaktuje się z tą osobą w celu uzyskania potwierdzenia, czy była moim Klientem, Użytkownikiem. W sytuacji pozytywnej
    weryfikacji następuje ustęp 2 z pkt. V.
  4. W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji ustalę, że opinia nie została umieszczona przez Klienta, Użytkownika, który skorzystał z moich usług, podejmuję kroki zmierzające do usunięcia opinii. W tym celu kontaktuje się z właścicielem platformy społecznościowej lub/i Google i kieruję prośbę o usunięcie opinii podając zasadność takiego działania. Jednocześnie pod zamieszczoną opinię dodaje komentarz informujący inne osoby, że opinia została zamieszczona przez osobę, która nie skorzystała z moich usług.
  5. Takie same kroki, jak wyżej podejmuję w przypadku, gdy opinia zawiera treści, o których mowa w pkt. IV ust. 1.
  6. Opinie przesyłane przez Klienta, Użytkownika, który skorzystał z moich usług, za pośrednictwem wiadomości e-miał, sms, w formie prywatnych wiadomości na portalach społecznościowych podlegają takiej samej weryfikacji jak w punktach powyżej.
  7. Opinie przesyłane przez Klienta, Użytkownika, który skorzystał z moich usług, za pośrednictwem wiadomości e-miał, sms, w formie prywatnych wiadomości na portalach społecznościowych są publikowane po uzyskaniu zgody na udostepnienie od autora opinii.
  8. Opinie umieszczane za pomocą mediów społecznościowych, tj. w postaci komentarza pod postem lub poprzez zamieszczenie komentarza za pośrednictwem wizytówki Google publikowane są samodzielnie przez autora opinii, czyli na podstawie jego dobrowolnej zgody.

6. REKLAMCJE, czyli co jak i gdzie

1. Reklamacje z zakresu opinii, czy ich publikacji proszę kierować:

– w formie mailowej na adres: dodatkowymokiem@gmail.com

– w formie listowej (tradycyjnej) listem poleconym na adres: ul. Jana III Sobieskiego 296/15, 42-580 Wojkowice,
2. W treści reklamacji należy wskazać m.in.

– imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia;

– czego dotyczy reklamacja oraz uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;

– jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji;

– oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
3. O wpływie reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany niezwłocznie. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W tym czasie zostanie również podjęta decyzja o co do treści, której dotyczy zgłoszenie.
4. O decyzji powiadomię osobę zgłaszającą – Użytkownika, Klienta, niezwłocznie.
5. Decyzja może być dwojakiego charakteru: decyzja o usunięciu treści lub decyzja o pozostawieniu treści w serwisie.
6. Osoba zgłaszająca może odwołać się od decyzji mojej decyzji, o której mowa w punkcie powyższym w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia.
7. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie.
8. Odwołanie zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni.

7. RODO, czyli ochrona danych osobowych

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest: Aleksandra Sobieszek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Fotografia Dodatkowym Okiem Aleksandra Sobieszek, ul. Jana III Sobieskiego 296/15, 42-580 Wojkowice, NIP: 6252472919, REGON: 529509553, e-mail: dodatkowymokiem@gmail.com, tel. kontaktowy: 720412490
2. Jeśli którekolwiek z zamieszczonych tutaj informacji są dla Ciebie niejasne, proszę o kontakt:
– adres email: dodatkowymokiem@gmail.com
– nr telefonu: 720412490
– kontakt za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Jana III Sobieskiego 296/15, 42-580 Wojkowice
3. Współadministratorem Twoich danych osobowych jest:
Meta Platforms Ireland Limited, Merrion Road Dublin 4. D04 X2K5 Dublin IRELAND,
Dane kontaktowe: Meta Platforms Technologies Ireland Limited, Merrion Road, Dublin 4, D04 X2K5, Irlandia.
W związku z powyższym, zachęcam do zapoznania się z politykami prywatności Meta:

– Facebook, która znajduje się pod adresem https://www.facebook.com/privacy/policy/?locale=pl_PL

– Instagram, która znajduje się pod adresem https://help.instagram.com/155833707900388
4. Dane Klientów i Użytkowników będą przetwarzane w celu publikowania opinii o świadczonych usługach i oferowanych produktach na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a) RODO).
5. Zgoda może być w każdym czasie odwołana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
6. Co do zasady przetwarzam dane takie jak:

– imię i nazwisko

– wizerunek (Twoje zdjęcie profilowe lub inne zdjęcia, które publikujesz i są dostępne dla innych osób) i inne informacje, które są publiczne dostępne na Twoich mediach społecznościowych. Jeśli chodzi o media społecznościowe to Ty decydujesz jakie dane mi przekazujesz, a także od Twoich ustawień prywatności;

– adres e-mail

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej polityce. Wszelkie zmiany będą publikowane na mojej stronie internetowej, jak również będę informować na bieżąco.

Data publikacji Polityki Opinii: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­02.09.2024

Data ostatniej aktualizacji: 26.10.2024

“Stojąc za obiektywem, mogę dawać Wam "moc" zachowania wspomnień i ulotnych chwil na zawsze.”

Scroll to Top